تئوری اقتصاد خرد دکتر یوسف فرجی

 تئوری اقتصاد خرد دکتر یوسف فرجی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
688 بازدید
16,000 تومان 14,000 تومان٪13 تخفیف

 تئوری اقتصاد خرد دکتر یوسف فرجی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf  تئوری اقتصاد خرد دکتر یوسف فرجی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۴۵۲ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 تئوری اقتصاد خرد دکتر یوسف فرجی

اقتصاد خرد نوشتۀ یوسف فرجی

با توجه به گستردگی استفاده از مباحث اقتصاد خرد در رشته های مختلف علوم انسانی نظیر اقتصاد ، مدیریت ، حسابداری و … سعی شده مطالب آن چنان ارایه گردد که برای کلیه دانشجویان و با کمترین اطلاعات ریاضی قابل درک باشد . برای این منظور نه تنها شکل غالب تجزیه و تحلیل موضوعات را توصیفی و هندسی تشکیل می دهد، بلکه پس از ارایه هر موضوعی حتی الامکان یک مثال نیز آورده شده است .

تئوری اقتصاد خرد در عصر کنونی:

اقتصاد خرد نقش مهمی در تصمیم گیری های تجاری ، مدیریتی و به ویژه درک اینکه چگونه اقتصادجدید وظایف خود را انجام می دهد . در حقیقت هدف اصلی از نگارش این کتاب بسط سادۀ مطلب از طریق ابزار ها و اصولی است که برای درک و تجزیه و تحلیل مسایل و موضوعات اقتصاد خرد ضروری می باشد . اگرچه هر روز در زمینه های مختلف اقتصادی از جمله خرد نظریات جدیدی مطرح می شود و این رشته از اقتصاد در حال تغییر و تحول است . اما در این کتاب سعی گردیده است جدیدترین نظریات موجود در این زمینه ، نظیر تئوری رفتار مصرف کننده ، تئوری  رفتار تولید کننده ، تئوری های بازار ، تئوری بازیها و غیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد .

کتاب مشتمل بر ۱۴ فصل است که در انتهای هر فصل علاوه بر خلاصۀ مطالب ارایه شده در فصل ، چند سوال نیز برای هر بحث و تجزیه و تحلیل نیز آورده شده است .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.