مبانی احتمال (آمار) کارشناسی ارشد مدرسان شریف

مبانی احتمال (آمار) کارشناسی ارشد مدرسان شریف
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1729 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

مبانی احتمال (آمار) کارشناسی ارشد مدرسان شریف

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf مبانی احتمال (آمار) کارشناسی ارشد مدرسان شریف دکتر علی جعفری دهکردی ویژه رشته های ریاضی ،آمار، و علوم کامپیوتر کارشناسی ارشد را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۷ فصل و ۴۱۶ صفحه با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مبانی احتمال (آمار) کارشناسی ارشد مدرسان شریف

مقدمه:

آمار و احتمال به عنوان دو علم مدل هایی را در اختیار قرار می دهند که برای مطالعه عدم حتمیت ها بکار می روند.

رد یا پذیرش یک فراورده، یا محموله، وجود ارتباط بین دو متغییر، انتخاب سه نفر از ده نفر، به عنوان مدیر عامل،

رئیس هیات مدیره و منشی و غیره همه مواردی از عدم قطعیت هستند.بررسی این گونه مسائل به شمارش تعداد حالات رخدادها مربوط می شود.

آمار و احتمالات (ویژه رشته های ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر) شرح کاملی است بر مباحث درسی همراه با مثال ها و آزمون‌های کارشناسی ارشد با حل تشریحی و تست‌های تألیفی طبقه ‌بندی شده در انتهای هر فصل از انتشارات مدرسان شریف نوشته دکتر علی جعفری دهکردی می باشد.

آمار و احتمالات مدرسان شریف به عنوان شاخه‌ای از ریاضیات یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین مباحث این علم می‌باشد. هنر یادگیری این علم مبتنی بر درک صحیح مفاهیم اولیه و حل مسائل زیاد و متنوع است.

به گفته ریچارد جفری، «قبل از اواسط قرن هفدهم، اصطلاح  احتمالی به معنای قابل تأیید (تصویب) و در آن معنا چه برای عقیده افراد و چه برای عمل مورد استفاده بود. در واقع افکار یا اقدام احتمالی، رفتاری بود که مردم معقول در آن شرایط از خود نشان می‌دادند.» البته به خصوص در زمینه‌های قانونی، احتمالی (به انگلیسی: Probability) همچنین می‌تواند به گزاره‌ای که شواهد خوبی برای اثبات آن وجود دارد، اطلاق شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.