فایل آمار و احتمالات تالیف علی جعفری دهکردی

فایل آمار و احتمالات تالیف علی جعفری دهکردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
850 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل آمار و احتمالات تالیف علی جعفری دهکردی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf  آمار و احتمالات ویژه رشته های مهندسی برق و کامپیوتر کارشناسی ارشد تالیف علی جعفری دهکردی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل ۲۰۲ صفحه اسکن شده با مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

فایل  آمار و احتمالات علی جعفری دهکردی

توضیح درباره خلاصه کتاب

آمار و احتمالات (خلاصه درس، نکات مهم به همراه سوالات و پاسخ های تشریحی آزمونهای سراسری و آزاد) عنوان کتابی است از علی جعفری دهکردی که در ۲۰۲ صفحه و توسط انتشارات مدرسان شریف در سال ۱۳۹۶ به چاپ رسیده است. نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد. از علی جعفری دهکردی، کتاب‌های کارشناسی ارشد آمار و احتمالات(مدرسان شریف)، آمار و روش تحقیق؛ کارشناسی ارشد(مدرسان شریف)، آمار و احتمالات(مدرسان شریف)، آمار و احتمالات ویژه رشته های مهندسی برق و کامپیوتر (مدرسان شریف)، نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد.

آمار و احتمالات به عنوان شاخه‌ای از ریاضیات یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مباحث این علم می باشد. هنر یادگیری این علم مبتنی بر درک صحیح مفاهیم اولیه و حل مسائل زیاد و متنوع است. این کتاب که با هدف کمک به داوطلبان آزمون‌های کارشناسی به کارشناسی ارشد تدوین گردیده است با توجه به تنوع تست و مثال این هدف را بطور کامل دنبال کرده است

تعریف آمار

آمار (در ایران) یا احصائیه (در افغانستان) شاخه‌ای از ریاضیات است که به گردآوری، تحلیل، تفسیر، ارائه و سازمان‌دهی داه‌ها می‌پردازد. آمار را باید علم و عمل استخراج، بسط، و توسعهٔ دانش‌های تجربی انسانی با استفاده از روش‌های گردآوری، تنظیم، پرورش، و تحلیل داده‌های تجربی (حاصل از اندازه‌گیری و آزمایش) دانست.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.